Σε ένα σκηνικό που έκοψε για ακόμη μια φορά την ανάσα η Maria Grazia Chiuri συνέχισε το ταξίδι της στη Μεσόγειο.
Η Maria Grazia Chiuri έχει θέσει ως στόχο όλων των νέων Cruise collections του οίκου Dior να γίνουν το μέσο που θα αποδώσει τον απαιτούμενο φόρο τιμής στη γυναίκα, τη φύση και την ιδιοφυΐα της. Έτσι, επέλεξε την Σεβίλλη της Ισπανίας, κάνοντας ένα ακόμη ταξίδι στο Νότο, μετά την Ιταλία και την Ελλάδα, μαγεμένη από τη φλόγα των λαών της Μεσογείου. Στο επίκεντρο όλων πάντα και παντού η δεξιοτεχνία, οι μικρές παραγωγές των τοπικών καλλιτεχνών, οι μοναδικές τεχνικές τους και το φολκλόρ, που αυτή τη φορά μας έδειξε το όνειρο μιας «Σπανιόλας», όχι όπως την έχει ζωγραφίσει η φαντασία μας, αλλά απτή, φλογερή και ρεαλιστική.
Η τοποθεσία μαγευτική. Η Plaza de España στολίστηκε με κόκκινα λουλούδια, φωτίστηκε μέσα στις σκιές της και η ορχήστρα ξεκίνησε να παίζει το φλαμένκο, που συνέχισε να δίνει ρυθμό στο catwalk μέχρι το τέλος και των 110 μαγευτικών looks που είδαμε. Πρώτο σημείο αναφοράς της συλλογής η θρυλική χορεύτρια Carmen Amaya, ή La Caritana, όπως ήταν την ονόμασαν, η πρώτη χορεύτρια φλαμένκο που εμφανίστηκε στη σκηνή φορώντας ανδρικά ρούχα. Σπάζοντας τους κανόνες, εξέφρασε την ελευθερία ενός τόσο έντονου χορού, αλλά και της ίδιας της Ισπανίας, μπλέκοντας την ανδρική υπόσταση με τη γυναικεία δύναμη, κάτι που κατάφερε να εκφράσει μέσα από την τέχνη της.
Μία ακόμη iconic μορφή που χρησιμοποιήθηκε ως πηγή έμπνευσης υπήρξε και η ανατρεπτική Δούκισσα της Άλμπα, με την αντισυμβατική ζωή και το iconic look της, όταν πήγαινε για ιππασία παρέα με την Jackie Kennedy, με τα κοντά φολκλόρ σακάκια της και τα μεγάλα μαύρα καπέλα. Σημείο αναφοράς και η ίδια η κληρονομιά του οίκου και το haute couture φόρεμα του 1956 με το όνομα Bal à Séville, σχεδιασμένο από τον ίδιο τον Christian Dior. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ίδια τη σημειολογία του σκηνικού, τους πίνακες του Goya και τα μαγικά λόγια του Federico García Lorca ανέστησαν το πνεύμα της ισπανικής φλόγας.
Τα looks που ξεχωρίσαμε:
Tiered φορέματα με off shoulder μανίκια με βολάν, δαντέλες σε λευκό και μαύρο, κοντά σακάκια ταυρομάχου συνδυασμένα με παντελόνια ιππασίας, δερμάτινα items με οπές και σχήματα, σπανιόλικες φούστες σε φλογερό κόκκινο, δεμένες με δερμάτινες ζώνες και μαύρα καπέλα με μεγάλο γείσο, κρόσσια, floral εσάρπες, λευκά ρομαντικά πουκάμισα με γιακάδες, μπότες ιππασίας, διαφάνειες και μονοχρωμίες ξαναγέννησαν και ανέδειξαν την ισπανική φολκλόρ κουλτούρα του σήμερα, μέσα από μία συλλογή ύμνο στη φλόγα, το φλαμένκο και την πολυπλοκότητα της γυναικείας φύσης.