Η μαεστρία των tweeds μας έδωσε και πάλι ένα show αντάξιο του ονόματος του οίκου Chanel.
Η Virginie Viard έχει κληνρονομήσει το ταλέντο του δημιουργικού της μέντορα Karl Lagerfeld, να πλάθει από το μηδέν ένα φανταστικό σκηνικό για το κάθε νέο show του οίκου Chanel, εμπνευσμένο από την ιστορία του οίκου. Αυτό συνέβη και εχθές στο Haute Couture SS23 show του οίκου Chanel με τεράστια ομοιώματα ζώων να παίρνουν τη θέση τους μέσα στο Grand Palais Éphémère στο Παρίσι. Μία καμήλα, ένας ελέφαντας, μία κουκουβάγια και ένα ελάφι ήταν μόνο κάποια από τα έργα του καλλιτέχνη Xavier Veilhan, ο οποίος έδωσε ζωή στις ιδιαίτερες μινιατούρες και τα διακοσμητικά της Coco Chanel.
Η έμπνευση για την παρουσίαση του show δόθηκε από το θρυλικό διαμέρισμα της Coco Chanel στο Rue Cambon, με την πληθωρική διακόσμηση και την περίφημη σκάλα με τους καθρέφτες. Ο χώρος μέσα στον οποίο έζησε και εμπνεύστηκε η Coco Chanel έχει προσφέρει κατά καιρούς πολλές, μικρές, signature λεπτομέρειες στον οίκο Chanel, αφού η mademoiselle πρώτα ζούσε κάτι και μετά έφερνε αυτή την εμπειρία στο έργο της. Έτσι οι λεπτομέρειες της διακόσμησης του σπιτιού της μεταφράστηκαν στις artisanal αυτές μορφές ζώων, που μας μετέφεραν μαγικά στο σαλόνι της κορυφαίας σχεδιάστριας, ανάμεσα στα αγαπημένα της προσωπικά αντικείμενα.
Τα 20s ξαναζωντάνεψαν στο catwalk του οίκου Dior με την couture να παίρνει μια νέα minimal αισθητική
Δείτε ολόκληρο το show:
H ίδια η συλλογή ήταν αυτό ακριβώς που περιμένεις να δεις από τον οίκο Chanel, χωρίς κάποια ριζοσπαστική ή επαναστατική μορφή, χωρίς εξάρσεις, αλλά με τη σταθερή καλαισθησία, που η Virginie Viard συνεχίζει να καλλιεργεί στον οίκο Chanel, μετά το θάνατο του Karl Lagerfeld. Το λευκό και το μαύρο ήταν τα κυριότερα χρώματα, με τα ρομαντικά ροζ, το μπλε και κάποιες αναλαμπές από χρυσό, lilac και κόκκινο να ταράζουν την παλέτα. Τα mini φορέματα, τα skirt suits και τα φορέματα-κάπες κυριάρχησαν, με τα κάποια maxi αέρινα gowns, τις ολοκέντητες ολόσωμες φόρμες, τα παλτό με τα ανάγλυφα τριαντάφυλλα και τις διαφάνειες να συμπληρώνουν το παζλ της συλλογής.
Τα πιο ενδιαφέροντα σημεία ήταν σίγουρα οι κοντές μπότες, που φόρεσαν τα μοντέλα, με τη signature μαύρη μύτη του οίκου Chanel, αλλά και τα ημίψηλα καπέλα, που έδιναν στο όλο θέαμα την αίσθηση ενός elegant τσίρκου με τις φιγούρες των ζώων να υπακούνε στο πρόσταγμα μια δυναμικής, νέας δαμάστριας, που αντί για μαστίγιο θα μπορούσε να κρατάει ένα φτερό. Και σε αυτή τη συλλογή είδαμε το όραμα του Karl Lagerfeld για μία «φορέσιμη» haute couture, που δεν στηρίζεται στην έκπληξη και το σοκ κάποιας μεγάλης ιδέας, αλλά στην αξεπέραστη δεξιοτεχνία των ατελιέ που εξακολουθούν να μας προσφέρουν το όνειρο με μία κλωστή και μία βελόνα.